قالب بادی, قالب تزریق پلاستیک

کتاب زبان اصلی ساخت قالب پلاستیک

دانلود کتاب زبان اصلی قالبسازی پلاستیک

صنعت ساخت قالب پلاستیک

در اینجا چند کتاب مفید قالبسازی و علوم مربوط به صنعت ساخت قالب پلاستیک را در اختیار شما عزیزان گذاشته ایم.

شما می‌توانید با دانلود آن، در راستای کسب اطلاعات بیشتر در این صنعت، قدمی مثبت بردارید.

همانطور که گفته شد این کتاب‌های قالب سازی به زبان اصلی می‌باشند. کافی است که با اندکی تسلط بر زبان انگلیسی، به راحتی از پس آن بر آیید.

کتاب‌های مفید برای آشنایی مقدماتی با صنعت ساخت قالب پلاستیک:

ANSYS_Tutorial1

BLOW-molding

injection_molding_designguide

در این کتاب‌ها، با طراحی اصولی قالب‌های تزریقی و بادی پلاستیک و اجزای مختلف این قالب‌ها آشنا شوید. می‌دانیم که تنوع بسیار زیاد قطعات پلاستیکی که روزانه با آن‌ها سر و کار داریم، بر گستردگی مکانیزم‌ها و ابعاد قالب‌های پلاستیک مؤثر است. با افزایش دانش خود در راستای شناخت اصولی صنعت قالبسازی، به رشد این صنعت در آینده، می‌توان امیدوار بود.

صنعت قالبسازی، یکی از صنایع مادر، در صنعت جهانی محسوب می‌شود. رشد سریع صنعت قالبسازی و صنایع مکمل آن موجب می‌شود که به روز بودن صنعتگران، یک الزام محسوب شود. مهمترین صنایع مکمل صنعت ساخت قالب پلاستیک را می‌توان به شرح زیر برشمرد.

صنایع مکمل صنعت قالبسازی:

آیا با صنعت پلاستیک و تولید قطعات پلاستیکی و ساخت قالب پلاستیک مرتبط می‌شوید؟ همیشه اطلاعات خود را در صنایع زیر، به روز، نگه دارید. مهمترین این صنایع عبارتند از:

  • صنعت طراحی محصول و قالب و دستگاه‌ها و تجهیزات مرتبط
  • صنعت فولادهای آلیاژی
  • صنعت پتروشیمی و پلیمرهای قابل قالب‌گیری
  • صنعت متالورژی و عملیات حرارتی
  • صنعت ماشین‌ابزار و ماشین‌آلات CNC

برای بالا بردن اطلاعات خود، ضمن مطالعه‌ی کتاب‌های مرتبط، می‌بایست کارهای دیگری نیز انجام دهیم. از مهم‌ترین این کارها، به تماشای کلیپ‌های آموزشی در یوتیوب، شرکت در نمایشگاه‌های بین‌المللی مرتبط با صنعت ساخت قالب پلاستیک، بازدید از محموعه‌های صنعتی و مراوده با اشخاص متخصص در این حوزه‌ها، می‌توان اشاره نمود. شما می‌توانید سؤالات و مشاوره‌های خود را با گروه صنعتی رایمانیک در میان بگذارید. ما در زمینه‌های طراحی محصول، قالبسازی، قطعه سازی، ماشینکاری، بازرگانی و آموزش، آماده‌ی تبادل نظر با شما عزیزان هستیم.

با استفاده از لینک زیر، فایل فشرده‌ی آن‌ها را با فرمت PDF می‌توانید دریافت کنید.

رمز فایل raymanic.com میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *