تولید قطعات پلاستیک, قالب تزریق پلاستیک

مستند ?How its made : تولید قطعه تزریق پلاستیک ( فیلتر هوا )

سریال مستند پربازدید

?How its made

 

رایمانیک شما را به دیدن این مستند، دعوت می‌نماید. برای مشاهده‌ی روش تولید قطعه تزریق پلاستیک، دیدن کلیپ تولید فیلتر هوا، دریچه‌ی تازه‌ای را به روی شما می‌گشاید.

آیا تاکنون فکر کرده‌اید که ابزار، وسایل و یا محصولاتی که هر روز استفاده می‌کنید چگونه ساخته شده‌اند؟

درباره‌ی مستند:

مستند How It’s Made شما را با عملیات ساخت محصولات مختلف آشنا می‌کند.
این مجموعه مستند که پخش آن از سال ۱۹۹۹ شروع شده، با استقبال زیادی رو به رو شده است. این مستند که در این قسمت، روش تولید قطعه تزریق پلاستیک را نشان می‌دهد، ابتدا از شبکه‌ی Discovery Channel پخش شد و در ادامه از شبکه‌های تلویزیونی پر بیننده‌ی دنیا نیز پخش گردید.
این مستند به زبان های مختلفی دوبله شده است. راوی مستند مراحل و روند ساخت هر محصول را توضیح می‌دهد و معمولاً در هر نیم ساعت به معرفی ۳ تا ۴ محصول و تاریخچه‌ی کوتاهی از آن می‌پردازد.

با تماشای این مجموعه، شما می‌توانید پی ببرید که نسخه‌ی اولیه‌ی این محصول از کجا و چه طور بوده است و مردم قبل از آن، از چه چیزی استفاده می کردند. با دیدن این قسمت شما با تولید قطعه تزریق پلاستیک ( فیلتر هوا ) آشنا می‌شوید.
حال شما هم اگر خواهان آن هستید که خط تولید قطعه تزریق پلاستیک ایجاد نمایید یا می خواهید مراحل ساخت محصولاتی شبیه به محصولات تولیدی خودتان را ببینید و قصد ایجاد تحول در تولیدات خودتان را دارید، این مجموعه طلایی را از دست ندهید.

از این مجموعه به عنوان یک پایگاه اطلاعاتی سمعی و بصری استفاده نمایید. مجموعه ای که شما را با خط تولید و مراحل تولید ۶۰۰ نوع محصول آشنا خواهد ساخت.

منبع :  p30download.com

در این قسمت آشنا می شویم:
–  فرایند تولید قالب های تزریق پلاستیک / Plastic Injection Moulds
– طرز ساخت فیلتر های هوا و روغن ماشین / Automotive Oil Filters
– طریقه ساخت کابینت / Filing Cabinets
– روش ساخت شیشه های دمیده شده / Blown Glass

 

 

دانلود- 89mg

رمز فایل

 www.p30download.com

منبع :  p30download.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Sidebar