بازرگانی تولیدات پلاستیکی، قالب‌ها و دستگاه‌های صنعت پلاستیک

ما با تخصص در زمینه‌های طراحی، قالبسازی و تولید پلاستیک، بهترین انتخاب شما برای بازرگانی محصولات پلاستیکی، قالب‌ها و دستگاه‌های پلاستیک در بازارهای داخلی و خارجی هستیم.

واحد بازرگانی رایمانیک، با حضور ویژه در شاخه‌های گوناگون بازار صنعت پلاستیک، شما را تا رسیدن به هدفتان همراهی می‌کند. از مهمترین خدمات واحد بازرگانی رایمانیک، می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

بازرگانی تجهیزات صنعتی از بازار ایران و چین

شما می‌توانید قبل از تصمیم برای خرید تجهیزات صنعتی، از مشاوره‌ی متخصصین ما بهره‌مند شوید؛ تا خریدی مؤثر برای واحد تولیدی خود انجام دهید. ما همزمان با همراهی شما در بازرگانی محصولات پلاستیکی، با واردات انواع تجهیزات صنعتی هیدرولیک، پنوماتیک و الکترونیک از چین، شما را در پیشبرد اهدافتان یاری می‌نماییم.

بازرگانی محصولات پلاستیکی

معمولا واحدهای تولید پلاستیکی که نسبت به شرکت‌های رقیب خود، سهم کمتری از بازار را دارند، به فقدان سیستم بازرگانی مناسب، دچار هستند. ما با شناسایی این خلأ در ساز و کار مدیریت واحدهای کوچک تولید محصولات پلاستیکی، طرح بازرگانی تولیدات پلاستیکی را اجرا نموده‌ایم. در این طرح، واحد بازرگانی رایمانیک، نماینده‌ی این بنگاه‌های تولیدات پلاستیکی می‌باشد. واحد مارکتینگ ما در این حوزه به تأمین نیاز مشتریان در خرید ملزومات زیر می‌پردازیم:

  • تأمین نایلون درجه یک و دو (مصرفی در خطوط تولید)
  • انجام سفارش خرید نایلون شرینک
  • تهیه‌ی ظروف و درب‌های پلاستیکی خاص و متنوع

تهیه‌ی قطعات استاندارد

استانداردسازی برخی قطعات در بالا رفتن سرعت و کیفیت ساخت و تولید محصولات، بسیار مؤثر بوده است. رایمانیک علاوه بر بازرگانی تولیدات پلاستیکی، قالب‌ها و دستگاه‌های پلاستیک، با تهیه‌ی این قطعات استاندارد، در خدمت شما است. از مهمترین این قطعات استاندارد در صنعت پلاستیک، موارد زیر می‌باشند:

  • انواع پیچ
  • انواع کاسه نمد و بلبرینگ
  • میل و بوش راهتما
  • سایزهای گوناگون پین، خار و سنبه
  • تسمه پروانه و نواع چرخ تسمه
  • چرخ‌دنده‌ها و…

واردات دستگاه و قالب پلاستیک (نو و کارکرده) از چین

به استثنای بازرگانی محصولات پلاستیکی و تجهیزات مختلف مورد نیاز شما، واحد بازرگانی رایمانیک، پروژه‌های بزرگ دیگری را نیز عهده‌دار می‌باشد. رایمانیک، با همکاری دو شرکت معتبر چینی، واردات دستگاه‌ها و قالب‌های پلاستیک مورد نیاز شما را انجام می‌دهیم.

شبکه‌ای از تولیدکنندگان قطعات پلاستیک در کشور چین، با رایمانیک همکاری می‌کنند. این شرکت‌ها، با اتمام سفارش‌های خود، قالب‌های بادی و تزریقی کارکرده را با قیمتی بسیار مناسب عرضه می‌دارند.

بازرگانی محصولات پلاستیکی

(مشاوره‌ی رایگان)

شما می‌توانید، برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه‌‌ی بازرگانی تولیدات پلاستیکی، از طریق یکی از راه‌های تماس با ما، برای ورود محصولات خود به بازار، از کارشناسان رایمانیک مشاوره‌ی رایگان دریافت نمایید.

رایمانیک، تمام ظرفیت خود را در زمینه‌ی بازرگانی تولیدات پلاستیکی، قالب‌ها و دستگاه‌های پلاستیک، در راستای خلق ارزش برای مشتریان خود به کار می‌گیرد.