طراحی صنعتی، اولین و اصلی‌ترین مرحله‌ی رسیدن شما به اهدافی است که برای تولید یک محصول پلاستیکی، ایده‌پردازی نموده‌اید. برای اجرایی شدن ایده‌ی تولید یک محصول پلاستیکی، ابتدا می‌بایست کلیه‌ی حساسیت‌های شما از لحاظ فرم ظاهری، نوع کاربری و حجم قطعه‌ی پلاستیکی مورد نظر، روش چیدمان آن در شلف فروشگاه‌ها، جنسیت و حتی گروه سنی شخصی که قرار است از این محصول پلاستیکی استفاده نماید و دیگر عوامل دخیل در کاربری و بازاریابی بهتر محصول نهایی، مشخص گردد. با طراحی دستی محصول پلاستیکی و نزدیک شدن به آنچه در ذهن خود پرورانده‌اید، برای طراحی آن به کمک نرم افزارهای طراحی صنعتی باید اقدام نمایید.

طراحی محصول پلاستیکی

گروه طراحی رایمانیک با تجربه و شناخت کاملی که از فرآیندهای قالبسازی پلاستیک و تولید محصول پلاستیکی دارد، با بهره‌گیری از نرم افزارهای Solid Works و Catia، طرح قابل اجرای ایده‌ی شما را در فضای سه بعدی، دو بعدی و اسمبلی، طراحی می‌نماید. گروه طراحی رایمانیک این قابلیت را دارد که از روی یک یا چند عکس که شما از محصولی خاص با موبایلتان گرفته‌اید، محصول شما را طراحی و ایده‌های شما را روی آن پیاده‌سازی نماید.

اسکن سه بعدی

نیاز به طراحی محصول پلاستیکی به روش مهندسی معکوس دارید؟ می‌توانیم با دستگاه اسکنر سه بعدی و طراحی به وسیله‌ی نرم‌افزارهای تخصصی، شما را به خواسته‌یتان برسانیم.

پرینت سه بعدی

قبل از طراحی و ساخت قالب بادی یا تزریقی پلاستیک، شما باید از آنچه در طراحی انجام شده، اطمینان حاصل نمایید. برای این مهم، نیاز به لمس و مشاهده‌ی محصول نهایی می‌باشد. با امکان بهره‌گیری از دستگاه پرینتر سه بعدی، واحد طراحی رایمانیک، نمونه سازی سریع محصول پلاستیکی شما را با همان متریال پلاستیک مورد نظر، ممکن می‌سازد.

طراحی قالب پلاستیک

برای طراحی قالب بادی پلاستیک و قالب تزریق پلاستیک، به تسلط و توانایی کار با نرم افزارهای طراحی صنعتی نیاز است. به علاوه، شخص طراح باید با مکانیزم‌های مناسب هر قالب پلاستیک آشنا باشد. فرآیندهای ماشینکاری و ساخت قالب تزریق پلاستیک و قالب بادی پلاستیک را بشناسد. و همچنین به روش تولید محصول پلاستیکی با دستگاه‌های بادی و تزریق پلاستیک تسلط نسبی داشته باشد. به بیانی دیگر طراح می‌بایست در امر ساخت و تولید قالب پلاستیک و محصول پلاستیکی، یک متخصص باشد. طراحان ما با شناخت ماشین ابزار و فرآیندهای ساخت و تولید، مناسب‌ترین قالب‌ها را طراحی و به واحد قالبسازی رایمانیک ارجاع می‌نمایند. این شناخت، به افزایش کیفیت و سرعت در قالبسازی پلاستیک و تولید محصول پلاستیکی منتهی می‌گردد.

طراحی قطعات صنعتی

واحد طراحی رایمانیک با طراحی انواع قطعات صنعتی در خدمت شماست. ما تجربه‌هایی ارزشمند در سال‌های فعالیت خود به دست آورده‌ایم. به دانش متخصصین طراحی رایمانیک و شناخت کاملی که نسبت به ماشین‌آلات صنعتی داریم، متکی هستیم. ما با طراحی قطعات صنعتی مربوط به ماشین‌آلات تولید پلاستیک و قالب‌های تزریقی و بادی پلاستیک در خدمت شما هستیم. همچنین با طراحی انواع مکانیزم‌های صنعتی، طراحی جیگ و فیکسچر و قطعات یدکی و… آماده‌ی برآوردن نیازهای شما هستیم.