سفارش ساخت قالب‌های پلاستیک و قطعات صنعتی

سفارش ساخت قطعات صنعتی و قالب‌های پلاستیک مورد نیاز خود را به رایمانیک بسپارید. ما با در اختیار داشتن تجهیزات و ماشین‌آلات کامل ساخت و تولید، آماده‌ی جلب رضایت شما مشتریان گرامی هستیم. رایمانیک با همکاری واحدهای (کنترل کیفیت، برنامه‌ریزی، طراحی و قالبسازی) خود، در این زمینه‌ها آماده‌ی همکاری با شما است:

  • ساخت قطعات صنعتی
  • قالب‌سازی پلاستیک (بادی – تزریقی) 
  • خدمات نگهداری و بهبود عملکرد (قالب‌ها – ماشین‌آلات تولید پلاستیک)

ساخت قالب‌های پلاستیک

ما برای بهترین عملکردمان، از تمام ظرفیت خود، در انجام سفارش ساخت قالب‌های پلاستیک استفاده می‌کنیم. هدف ما، سر وقت رساندن شما به بازار محصولاتتان می‌باشد. ضمن اینکه از نظر کیفیت ساخت قالب‌های صنعتی در رایمانیک اطمینان خاطر داریم.

ساخت قطعات صنعتی

مجموعه‌ی رایمانیک، آماده‌ی انجام پروژه‌های ساخت قطعات صنعتی می‌باشد. ما قراردادی با شرکت‌های معتبر ماشین‌سازی به امضا می‌رسانیم؛ و ساخت قطعات صنعتی و مونتاژ زیرمجموعه‌های دستگاه‌های در حال ساخت ایشان را به عهده می‌گیریم. واحد کنترل کیفیت رایمانیک، بر اساس استانداردهای شما، به بازرسی کیفیت در ساخت و عملکرد قطعات صنعتی فلزی می‌پردازد.

تعمیرات قالب‌های پلاستیک

با انجام خدمات نگهداری و تعمیرات قالب‌های تزریقی و بادی پلاستیک، به طول عمر قالب‌های شما می‌افزاییم. اهمیت کیفیت در ساخت قطعات و قالب‌های صنعتی بر کسی پوشیده نیست؛ و می‌توان گفت که رعایت اصول حفظ و نگهداری قطعات صنعتی و قالب‌های پلاستیک نیز به همان میزان دارای اهمیت است. پس رعایت این استانداردها موجب کاهش هزینه‌های سربار شما، در خط تولید محصول و بالا رفتن راندمان قالب پلاستیک می‌شود؛ که این امر به کاهش قیمت تمام شده‌ی محصول و تثبیت جایگاه شما در بازار، منجر می‌گردد.

ما با انجام خدمات تعمیر و نگهداری قالب‌های پلاستیک، برای مجموعه‌های صنعتی و تولیدی پلاستیک، ارزش خلق می‌نماییم.