خدمات ما

(از طراحی تا قالبسازی و تولید پلاستیک، از بازرگانی تا مدیریت پروژه)

سعی شده تا در این صفحه، چکیده‌ای از مجموع خدماتی که رایمانیک به مشتریان خود به عنوان یک ارزش‌، عرضه می‌دارد، تقدیم حضورتان گردد. خدماتی که از مدیریت و اجرای پروژه‌های صنعت پلاستیک تا بازرگانی ملزومات این صنعت را شامل می‌شود. رایمانیک به صورت تخصصی از طراحی تا قالبسازی و تولید پلاستیک با شما همراه است. لذا برای آشنایی با کلیه‌ی خدمات ما، به بخش‌های مختلف منوی اصلی، مراجعه فرمایید.

از طراحی تا قالبسازی و تولید پلاستیک

برای رسیدن به محصول نهایی پس از خلق ایده‌ی اولیه، با انجام طراحی محصول آغاز می‌کنیم. طراحان خلاق واحد طراحی رایمانیک، طرح سه بعدی ایده‌ی شما را طراحی می‌نمایند. در صورت نیاز، با پرینتر سه بعدی، نمونه‌سازی سریع آن انجام می‌شود. پس از تایید طرح توسط شما، طراحی قالب پلاستیک با توجه به فرم  و جنس قطعه و تیراژ تولید آن، صورت می‌پذیرد.

توسط واحد تدارکات، متریال مناسب خریداری می‌گردد. در واحد قالبسازی رایمانیک، مراحل ماشینکاری، عملیات حرارتی، پولیش، سندبلاست و حکاکی لیزر، با توجه به مکانیزم قالب پلاستیک اجرا می‌گردد. انجام این مراحل، بر اساس برنامه‌ریزی مدون قبلی، صورت می‌گیرد. قالب پلاستیک پس از تایید نمونه‌ی اولیه توسط شما، برای تولید انبوه آماده می‌باشد. در واحد تولید پلاستیک، قالب پلاستیک با توجه به مکانیزم و ابعاد قالب، به دستگاه بادی یا تزریق پلاستیک مناسب نصب می‌شود. سفارش شما در کوتاهترین زمان ممکن تولید و تحویل می‌گردد. کلیه‌ی مراحل فوق، از طراحی تا قالبسازی و تولید محصول، از زیر ذره‌بین واحد کنترل کیفیت رایمانیک می‌گذرد.

مدیریت پروژه

اگر قصد راه‌اندازی واحد تولید قطعات پلاستیکی را دارید یا در کارخانه‌ی خود به فکر راه‌اندازی کارگاه قالبسازی هستید، متخصصان ما در هر کدام از این زمینه‌ها در کنار شما خواهند بود. از تجهیز فضای خط تولید با توجه به استانداردها تا خرید دستگاه و تجهیزات مناسب ، همراهتان هستیم. آموزش پرسنل خط تولید، گام بعدی خواهد بود و تا زمانی که واحد نوپای شما به استقلال نسبی برسد، به عنوان مشاور، با شما هستیم. همچنین رایمانیک آمادگی دارد تا با راه‌اندازی اصولی واحد تعمیرات و نگهداری و آموزش پرسنل، به کارگاه‌های در حال رشد تولید پلاستیک خدمت‌رسانی نماید. ما این امکان را داریم که به صورت مقطعی و پروژه‌ای، کنترل کیفیت محصولات شما را نیز به عهده بگیریم و با مشاوره‌های فنی در صدد بهبود کیفیت محصولات و فرآیند تولید شما برآییم.

بازرگانی

ما در واحد بازرگانی رایمانیک، تخصص فنی را در اختیار ارتباطات مؤثر قرار داده‌ایم و با دیدی باز در بازار داخلی و خارجی، به برآوردن نیازهای شما در زمینه‌های خرید و واردات قالب تزریق پلاستیک و قالب بادی پلاستیک از کشور چین می‌پردازیم. همچنین شما می‌توانید برای خرید و واردات انواع دستگاه‌های تولید قطعات پلاستیکی بادی و تزریقی از کشور چین، به دانش، تجربه و ارتباطات رایمانیک تکیه نمایید. اگر مایل به خرید قالب پلاستیک دست دوم و دستگاه تولید پلاستیک کارکرده هستید، ما تا حد امکان یاری رسان شما خواهیم بود. بازرگانی رایمانیک در زمینه‌ی صنعت پلاستیک، از طراحی و قالبسازی تا تولید و خرید و فروش محصولات پلیمری در خدمت شما است. همچنین می‌توانید، خرید قطعات جانبی، قالب و دستگاه مورد نیاز خود را به واحد بازرگانی رایمانیک بسپارید. ضمناً کلیه‌ی خریدهای فوق با تاییدیه‌ی واحد کنترل کیفیت و واحد فنی مهندسی رایمانیک انجام می‌گیرد.

خدمات پس از فروش

وظیفه‌ی واحد خدمات پس از فروش رایمانیک، از زمان تحویل سفارش به مشتریان ارجمند آغاز می‌شود. ما با تمام توان و امکانات خود، این آمادگی را داریم تا پس از انجام کلیه‌ی خدمات، به ارزش آفرینی دیگری در قالب حمایت از شما در رفع نیازهای بعدی‌تان حین استفاده از خدمات‌مان کوشا باشیم. واحد خدمات پس از فروش رایمانیک، به تأمین نیازهای شما پس از خرید خدمات رایمانیک می‌اندیشد.