بازار رقابتی امروز، تولیدکنندگان را مجاب کرده است تا با ایجاد تنوع در بسته‌بندی، سهم قابل توجهی از سبد خرید مردم را به خود اختصاص دهند. از این رو امر طراحی محصول، دارای جایگاه ویژه‌ای در برنامه‌ی توسعه‌ی شرکت‌ها به ویژه شرکت‌های فعال در صنایع تولید نوشیدنی و خوراکی، روغن‌های صنعتی، شوینده و محصولات بهداشتی و دارویی، شده است.

طراحی محصول سه بعدی

می‌دانیم که بسته‌بندی محصولات، در تشکیل شخصیت آن‌ها در ذهن خریدار، نقشی اساسی را ایفا می‌کند. واحد طراحی رایمانیک، با اطلاع از اهمیت برندینگ در حوزه‌ی صنایع گوناگون، طرح‌های اولیه‌ی محصولات پلاستیکی جدید شما را با چاشنی زیبایی‌شناختی، به روی کاغذ می‌آورد. طراحان ما در صورت رضایت شما از اتود اولیه‌ی طرح‌ها، با مهارت در استفاده از نرم افزارهای طراحی صنعتی، به طراحی محصول پلاستیکی مورد نظر شما می‌پردازند.

همچنین اگر ایده‌ی شما به صورت یک عکس باشد، طراحان کاربلد رایمانیک، امکان طراحی سه بعدی محصول پلاستیکی از روی عکس را با استفاده از نرم افزارهای طراحی صنعتی دارند. البته برخی شرکت‌ها، برای دریافت ایده، از طرح بسته‌بندی محصولات دیگر شرکت‌ها، استفاده می‌کنند. با انجام مهندسی معکوس و ایجاد تغییرات در طرح‌ها، برای لمس محصول نهایی، می‌توان مسیر کوتاهتری را پیمود. ولی ما در وهله‌ی اول به شما پیشنهاد یک سرمایه گذاری بر مبنای برندینگ و خلاقیت در ایجاد طرحی نو را می‌دهیم. به هر حال، ما برای طراحی محصول پلاستیکی و خلق یک بسته‌بندی زیبا و صاحب سبک، تمام و کمال، در کنار شما هستیم.

اسکن سه بعدی

واحد طراحی رایمانیک، مجهز به دستگاه اپتیک یا اسکنر سه بعدی است. برای انجام عملیات مهندسی معکوس قطعات صنعتی و محصولات پلاستیکی شما، آماده‌ی انجام سفارش‌ها هستیم. در این فناوری، بدون دخالت دست و ابزار اندازه‌گیری کارگاهی، دقیق‌ترین اندازه گیری از نمونه‌ی قطعه انجام می‌شود. با اسکن سه بعدی قطعه، ابر نقاط آن، در نرم افزارهای مخصوص طراحی صنعتی، امکان کار روی طرح محصول را به ما می‌دهند. طراحان ما، با اجرای عملیات سطح‌سازی کامپیوتری روی ابر نقاط قطعه، طرحی کاربردی را برای انجام عملیات احتمالی بعدی، آماده می‌کنند. عملیاتی مانند تغییرات احتمالی در طراحی قطعات، رفع نواقص موجود در قطعات صنعتی، پرینت سه بعدی محصول مورد نظر و البته طراحی قالب پلاستیک.

امروزه مهندسی معکوس و اسکن سه بعدی قطعات، ارزش‌هایی همچون سرعت، دقت و کیفیت بیشتر را به صنعتگران، ارزانی داشته است.

پرینت سه بعدی

دستگاه پرینتر سه بعدی این امکان را برای شما فراهم می‌سازد تا پیش از متحمل شدن هزینه‌های مربوط به ساخت قالب بادی پلاستیک یا قالب تزریق پلاستیک، نمونه‌ای قابل لمس از ایده و محصول خود داشته باشید. این دستگاه برای نمونه‌سازی سریع قطعات صنعتی به خصوص قطعات پلاستیکی بسیار کاربردی می‌باشد. شما می‌توانید ایده یا محصول پلاستیکی را با همان جنس مورد نظر به دست بگیرید. ضمن این‌که در پی رفع نواقص احتمالی ظاهری و فنی آن، قبل از ساخت قالب پلاستیک برمی‌آیید.

برای مثال اگر طرح شما یک بطری پلاستیکی باشد، شما می‌توانید تناسب سطح لیبل آن را با لیبل محصول نهایی خود امتحان نمایید. یا حجم بطری را مورد سنجش قرار دهید. یا اگر ایده‌ی شما دارای چند قطعه‌ی قابل مونتاژ باشد، با پرداخت هزینه‌ای اندک، نمونه‌سازی این قطعات را ترجیح خواهید داد. با این روش می‌توانید، عملکرد آنها را در حالت مونتاژ بررسی نمایید. رایمانیک در کنار شماست تا با منطقی‌ترین پیشنهادها از طراحی محصول پلاستیک تا تولید قطعه، از هزینه‌های اضافی شما جلوگیری نماید.