تولید قطعات پلاستیک, دانلود, قالب بادی, قالب تزریق پلاستیک

دانلود نرم افزار سالیدورکس SolidWorks نرم افزار طراحی محصول و قالب پلاستیک

دانلود نرم‌افزار سالیدورکس

ویژگی نرم‌افزار سالیدورکس:

نرم‌افزار سالیدورکس از کاربردی‌ترین نرم‌افزارهای مهندسی مکانیک و طراحی صنعتی می‌باشد. با توجه به کاربرپسند بودن آن، استفاده از این نرم‌افزار جهت طراحی محصول و قالب به عنوان یکی از نرم‌افزارهای قالبسازی پلاستیک پیشنهاد می‌شود.

نرم‌افزار سالیدورکس متشکل از محیط‌های طراحی گوناگونی است. پر کاربردترین محیط‌های این نرم‌افزار را می‌توان، محیط دو بعدی sketch، محیط سه بعدی feature، محیط مونتاژ assembly، محیط سطح سازی surface، محیط ورق‌کاری sheet و محیط شبیه سازی simulation را قلمداد کرد. از سالیدورکس در صنایع قطعه‌سازی، قالبسازی، طراحی محصول و قالب، ورق‌کاری و آنالیز عملکرد مکانیزم‌ها، بسیار استفاده می‌شود.

با دانلود و نصب این نرم‌افزار و آموزش مناسب به رفع نیازهای ابتدایی خود در طراحی ایده‌های‌تان بپردازید.

در صنعت قالب سازی پلاستیک جهت ساخت قالب‌های بادی و تزریقی پلاستیک، نمونه‌ی شاهد ابتدا مورد اسکن سه بعدی قرار می‌گیرد. با به دست آوردن ابر نقاط مربوط به محصول پلاستیکی، توسط نرم افزارهای طراحی مانند SolidWorks و Catia، سطح‌سازی و مدلینگ نمونه انجام می‌شود.

واحد طراحی رایمانیک:

طراحی محصول و قالب تزریقی در واحد طراحی رایمانیک انجام می‌شود. واحد طراحی رایمانیک، پس از اسکن سه بعدی نمونه‌ی شاهد و طراحی محصول یا طراحی محصولی که از ایده‌ای نو می‌باشد، با انتخاب مناسب‌ترین مکانیزم برای ساخت قالب پلاستیک، طراحی آن را انجام می‌دهد. پس از مشورت و تایید نهایی توسط واحد قالبسازی، جهت سفارش متریال و ماشینکاری CNC به واحد قالبسازی ارسال می‌گردد.

نرم افزار سالیدورکس از جمله نرم افزارهایی است که از مراحل ابتدایی فرایند ساخت قالب تا تولید قطعات پلاستیک به عنوان ابزاری مناسب و کاربرپسند، برای طراحی محصول و قالب و در نهایت  قالب سازی استفاده می‌شود.

دانلود:

شما می‌توانید آخرین ورژن این نرم افزار را برای سیستم‌های ۳۲bit و یا ۶۴bit  از لینک زیر و از سایت سافت ۹۸ (منبع) دانلود کنید.

لازم به ذکر است شرکت سازنده‌ی این نرم‌افزار، آخرین آپدیت ورژن ۳۲bit را در سال 2022 ارائه نموده است.

برای ورود به صفحه دانلود کلیک کنید

2 دیدگاه برای مطلب “دانلود نرم افزار سالیدورکس SolidWorks نرم افزار طراحی محصول و قالب پلاستیک

  1. رعنا فرزین گفت:

    مقاله هاتون بسیار حرفه ای و قابل استناد است. ممنون از شما.

    1. بزرگوارین. قدردان توجه شما هستیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *